Pinterst

kanla gurur duyuyorum.

ADET FİYATI 50 KRŞ


1-Hesaplar business olarak teslim edilecektir.
2-Hesaplarda biyografi,profil fotoğrafı,1 adet board, 1 adet pin bulunmaktadır.
3-Hesapların yanında SESSION kodları teslim edilecektir.
4-Hesapların yanında saatlik 100 limitli 2-3 adet White TOKEN teslim edilecektir.(Limitler eski hesaplar için geçerlidir. Tokenler için garantim bulunmuyor.)
5-Hesapların ülkesi Amerika ve Almanya'dır.
6-Hesaplar shadowsuz temiz teslim edilecektir.
7-Hesapları %10 telafisiyle birlikte teslim ediyorum.
8-Hesaplar excel tablosunda mail,şifre,kullanıcı adı,token1,token2,token3,tarih,session formatında teslim edilecektir.


İl
Referanslar;

Alıntı:
bestamiaraci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Daha önce yüzlerce hesap aldım fazlasıyla kazandım. Hesaplarda problem yaşamadım. Tavsiye ederim.
Alıntı:
Incubus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Toplam aldığım hesap sayısı 5k civarı oldu kendisinden ve son derece memnunum. Tavsiye ederim.
Alıntı:
ismailb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
150 hesap alındı. Sağlam hesaplar. Hızlı teslimat eline sağlık
Alıntı:
omer45 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
20 adet alındı. 6 adet ekstra gönderdi. Hızlı teslimat için teşekkürler.
Alıntı:
Mehmetmasa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
40 Adet hesap satın alındı, hızlı ve düzeli şekilde teslim etti hesaplar sağlam gözüküyor uzun süre çalışacağız gibi 
Alıntı:
mustang01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hesaplar alındı teşekkürler
Alıntı:
SrdL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Daha önce denemiştim sorunsuz hesaplar 10 adet daha almayı düşünüyorum
Alıntı:
likable03 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaştan 2 defa hesap alındı oldukça hızlı. Henüz hiçbirinde shadow ban yok devam edeceğim alımlara.
Alıntı:
WebEksen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
10 adet hesap alındı arkadaş 4 adet de ücretsiz gönderdi. Hızlı ve güvenilir işlem için Teşekkür ederim
Alıntı:
OmerMuhtar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kaçıncı sipariş oldu bilmiyorum 25 tane daha hesap aldım . her zamnki gibi hızlı bir işlem oldu
Alıntı:
sawanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kendisiyle uzun zamandır çalışıyorum ve çalışmaya da devam edeceğim işini en iyi yapanlardan 
Alıntı:
elazigfirat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
30 adet hesap alındı sorunsuz devam ediyor....
Alıntı:
MyMuhammedavci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
satın alım gerçekleştirildi umarım sağlıklı sonuçlar alırız
Alıntı:
ylmz1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
20 adet eski tarihli hesap alındı pazartesi ödemesi geçilecektir
Alıntı:
düz adam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hesap ihtiyacımda ilk uğradığım konudur. Bir çok kez hesap alımı yaptım. Tavsiye ederim.
Alıntı:
blacksta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yaklaşık 1,5 hafta önce arkadaştan 10 tane hesap aldım. Accountları kullandıktan sonra yorum yazmak istedim. Shadow vs problemi yaşamadım. En yakın zamanda yeni bir set daha almayı düşünüyorum.
Alıntı:
crazykanka61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
20 eski hesap alıntı tşk
Alıntı:
Graf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hesap alındı. Çok ilgili ve cana yakın bir satıcı.
Alıntı:
yusufziya41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hesap alındı. Hızlı ve güvenilir.
Alıntı:
Sarawhite Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yaklaşık 50 ye yakın hesap alındı (birden fazla alışveriş)sorunsuz teslim alındı
Alıntı:
s0kuLLu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1000 adet hesap alınmıştır. teşekkürler.
Alıntı:
hades596 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
50 tane 1 aylık bireysel hesaplardan alındı. umarım shadow bizim icin tarih olur. tşkler üstad.
Alıntı:
mikropiks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
30 Hesap alındı. Oldukça hızlı ve sorunsuz hesaplar . Teşekkürler
Alıntı:
basoglanh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Toplamda 100 civarında hesap alındı. Teşekkürler.
Alıntı:
falone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İkinci kez hesap alımı yapıldı shadow ban sorunu yok rahatlıkla alabilirsiniz
Alıntı:
XTRA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
100 tane aldım baya bi bonus yollamış saolsun.Hesaplara özel istek yapmıştım kırmadan tam istediğim gibi hazırladaı çok kısa sürede teslim etti.Her zaman alış veriş yapacağım bir arkadaş.
Alıntı:
Mustafa Maşa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
90 adet hesap alındı. Daha öncede hesap almıştım. Tavsiye ederim 
Alıntı:
Mearic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
60 adet hesap satın alındı. Fazlasıyla birlikte anında teslimat. Çok teşekkürler
Alıntı:
e2ral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
64 tane hesap aldım , dekont bile sormadan hesapları 

Yorumlar